Etykiety

wtorek, 30 listopada 2010

Hej!! WAŻNE!!

To okropne!!
Jak można kraść konta?
Zebras20 czyli założycielce bloga ktoś ukradł konto !
Musimy temu zapobiegać! Musimy coś z tym zrobić!!
Przykładowo na imprezach dziewczyny chcą fundować nagrody doładowanie ss i później kraść konta! Była światkiem takiej rozmowy!
Kto podpiszę się pod tym komentarzem będzie w akcji AntyZłodziej i każdy dostanie ode mnie prezent! I jeszcze jedno! Kto będzie światkiem jakiejkolwiek propozycji że za wygranie w top model dostanie się ss !! Prosze piszcie loginy tych dziewczyn! Będziemy robić wszystko by mieć pwność że po doładowaniu ss nikt nie zabierze nam konta i będziemy mogły być bezpieczne! Pomóżcie nam w tej akcji!!
Prosimy CFJ i Z20

3 komentarze:

  1. Ja mÓwie stanowcze Nie ! POCO ONE MAJĄ NAM KRAŚĆ KONTA JA SIE PODPISUJE POD TYM ! NIECH MAJĄ ZA SWOJE POWTARZAM NIE DAM SE I INNYM UKRAŚĆ KONTA !
    i pozdrowienia dla zebras20 odwiedze cie za ra i licze na prezent i nie zrobiłam to tylko by dstać prezent
    A jestem na stardolu nieznanaGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też Nie.Po co komuś nasze konta.Skoro sam może je założyć

    OdpowiedzUsuń
  3. po co nam im nasze konta niech same ja też byłam świadkiem rozmowy tylko ta dziewczyna podała swoje pasy tej złodziejce

    OdpowiedzUsuń